Στο Σχολείο προτιμώ τα μαθήματα στα οποία
μπορούμε να συζητήσουμε.
Α
|
Προτιμώ τα μαθήματα στα οποία υπάρχει κάτι
να δω ( μια εικόνα, ένα διάγραμμα, ένα βίντεο κ.τ.λ ).
Ο
|
Προτιμώ τα μαθήματα μέσα από τα οποία μπορώ
να κάνω κάτι πρακτικό ή τουλάχιστον να μπορώ να κινούμαι μέσα στην αίθουσα.
Κ
|
Συχνά μέσα στην τάξη παίζω με πράγματα όπως με
το μολύβι μου , με ένα σελιδοδείκτη ή με τη γόμα μου
Κ
|
Συχνά μέσα στην τάξη σιγοτραγουδώ ή σιγομουρμουρίζω
Α
|
Συχνά μέσα στην τάξη σχεδιάζω ή γράφω άσκοπα
Ο
|
Όταν μαθαίνω μια καινούρια
δραστηριότητα προτιμώ να την καταλάβω
μόνος μου χωρίς να μου τη δείξει ή να μου την εξηγήσει άλλος.
Κ
|
Όταν μαθαίνω μια καινούρια
δραστηριότητα προτιμώ να μου
την εξηγήσει κάποιος άλλος.
Α
|
Όταν μαθαίνω μια καινούρια
δραστηριότητα προτιμώ να μου τη δείξει κάποιος άλλος.
Ο
|
Όταν βλέπω κάτι ενδιαφέρον στην τηλεόραση
και ξαφνικά εμφανίζονται διαφημίσεις τις παρακολουθώ.
Ο
|
Όταν βλέπω κάτι ενδιαφέρον στην τηλεόραση
και ξαφνικά εμφανίζονται διαφημίσεις κάνω κάτι άλλο.
Κ
|
Όταν βλέπω κάτι ενδιαφέρον στην τηλεόραση
και ξαφνικά εμφανίζονται διαφημίσεις μου αρέσει να σιγομουρμουρίζω τη μελωδία
τους.
Α
|
Θα προτιμούσα να ακούσω μια ιστορία
Α
|
Θα προτιμούσα να δω εικονογραφημένη αυτή την
ιστορία.
Ο
|
Θα προτιμούσα να την παίξω στο θέατρο αυτή την ιστορία.
Κ
|
Προτιμώ τους δασκάλους που μας δείχνουν
πράγματα με διαγράμματα, με σχέδια , με χάρτες, με υπολογιστή
Ο
|
Προτιμώ τους δασκάλους που μας βάζουν να
κάνουμε διάφορα πράγματα π.χ ένα πείραμα.
Κ
|
Προτιμώ τους δασκάλους που μας εξηγούν
διάφορα πράγματα.
Α
|
Αν
δημιουργώ πρόβλημα μέσα στην τάξη , είναι γιατί μιλάω.
Α
|
Αν
δημιουργώ πρόβλημα μέσα στην τάξη, είναι γιατί ζωγραφίζω στον θρανίο ή
πάνω στα βιβλία μου.
Ο
|
Αν
δημιουργώ πρόβλημα μέσα στην τάξη, είναι γιατί νευριάζω.
Κ
|
Σε ένα μακρύ ταξίδι μου
αρέσει να κοιτάω το τοπίο ή
να διαβάζω ένα βιβλίο.
Ο
|
Σε ένα μακρύ ταξίδι δεν μπορώ να καθίσω στη θέση
μου και έτσι μετακινούμαι συνέχεια
Κ
|
Σε ένα μακρύ ταξίδι μου
αρέσει να ακούω
μουσική ή να μιλάω με τους συνταξιδιώτες.
Α
|
Πολλές φορές όταν μιλάω κουνάω τα χέρια μου.
Κ
|
Όταν συζητώ με τους φίλους μου κάποιες φορές
χρησιμοποιώ λέξεις τις οποίες οι φίλοι μου δε γνωρίζουν.
Α
|
Όταν συζητώ μου αρέσει συγχρόνως να γράφω ή να
ζωγραφίζω άσκοπα.
Ο
|
Αν ήμουν διάσημος, θα προτιμούσα να ήμουν ένας
διάσημος αθλητής ή ένας χορευτής. Κ
|
Αν ήμουν διάσημος, θα προτιμούσα να ήμουν ένας
διάσημος ηθοποιός.
Ο
|
Αν ήμουν διάσημος, θα προτιμούσα να ήμουν ένας
διάσημος τραγουδιστής.
Α
|
Μου αρέσει περισσότερο να βγαίνω έξω και να
παίζω.
Κ
|
Μου αρέσει περισσότερο να παρακολουθώ την
αγαπημένη μου εκπομπή στην τηλεόραση.
Ο
|
Μου αρέσει περισσότερο να ακούω την
αγαπημένη μου μουσική.
Α
|
Αποσπάται η προσοχή μου όταν είμαι στην τάξη και κοιτάω κάτι έξω από
το παράθυρο.
Ο
|
Αποσπάται η προσοχή μου όταν είμαι στην τάξη
και ακούσω κάτι έξω από αυτή.
Α
|
Δεν μπορώ να συγκεντρωθώ όταν κάθομαι για
πολύ ώρα.
Κ
|
Είμαι καλός στη ζωγραφική
Ο
|
Είμαι καλός στο να κατασκευάζω πράγματα
Κ |
Μου αρέσει πολύ να ακούω πράγματα
Α
|
Θα ήθελα να ήμουν παρουσιαστής.
Α
|
Θα ήθελα να ήμουν πολιτικός μηχανικός.
Κ
|
Θα ήθελα να ήμουν καλλιτέχνης ή σχεδιαστής.
Ο
|
Στον ελεύθερο χρόνο μου θα μου άρεσε να
ασχολούμαι με ένα άθλημα ή το χορό.
Κ
|
Στον ελεύθερο χρόνο μου θα ήθελα να
παρακολουθώ τηλεόραση ή βίντεο.
Ο
|
Στον ελεύθερο χρόνο μου θα ήθελα να ακούω
μουσική ή να συζητώ με τους φίλους μου.
Α
|
Αν χρειαζόταν να κατασκευάσω ένα κτίριο με
τουβλάκια lego θα ήθελα να διαβάσω τις οδηγίες ή κάποιος να μου εξηγήσει.
Α
|
Αν χρειαζόταν να κατασκευάσω ένα κτίριο με
τουβλάκια lego θα προτιμούσα να προσπαθήσω να το κατασκευάσω χωρίς οδηγίες ή
εξηγήσεις.
Κ |
Αν χρειαζόταν να κατασκευάσω ένα κτίριο με
τουβλάκια lego θα προτιμούσα να προσπαθήσω να το κατασκευάσω βλέποντας το
σχήμα του.
Ο
|
Όπου Α= ακουστικός
τύπος
Ο= οπτικός τύπος
Κ= κιναισθητικός
τύποςΑν το σκορ είναι πιο πολύ Α είσαι ακουστικός τύπος
Αν το σκορ είναι πιο πολύ Ο είσαι οπτικός τύπος
Αν το σκορ είναι πιο πολύ Κ είσαι κιναισθητικός τύπος
http://www.brainboxx.co.uk/a3_aspect
0 σχόλια: