Καλωσορίσατε στο εκπαιδευτικό ιστολόγιο του Τσέτσου Σταύρου
Images

Η διαφήμιση Ε΄ Δημοτικού

Η διαφήμιση ανήκει στον κατευθυντικό λόγο και συγκεκριμένα στα επιχειρηματολογικά κείμενα. Ο στόχος της διαφήμισης από τη μια είναι να επηρεάσει θετικά το αγοραστικό κοινό για τι άλλο, μα φυσικά για το προϊόν που προωθεί και συγκεκριμένα για το κέρδος των επιχειρήσεων. Από την άλλη  υπάρχει και ένα άλλο είδος διαφημίσεων που δεν έχει σκοπό το κέρδος, αλλά να δείξουν  το έργο μιας ομάδας ανθρώπων π.χ. (διαφημιστικό για τους γιατρούς χωρίς σύνορα ή της Unisef ) και να βρουν περισσότερη ανταπόκριση από το κοινό που βλέπει τη διαφήμιση ή  για προληπτικούς λόγους π.χ. τη διαφήμιση που προβάλλει η τηλεόραση για την αποφυγή αυτοκινητιστικών ατυχημάτων τις περιόδους των εορτών. Επίσης υπάρχουν διαφημίσεις που στόχο έχουν την ενημέρωση για πολιτιστικές εκδηλώσεις και διάφορα κοινωνικά θέματα.

Οι διαφημίσεις με σκοπό το κέρδος έχουν θετικές και αρνητικές συνέπειες.

Οι αρνητικές συνέπειες
 Η διαφήμιση μας οδηγεί σε ένα φανταστικό παραμυθένιο και ψεύτικο κόσμο που δεν έχει σχέση με τον πραγματικό κόσμο π.χ. μια συγκεκριμένη μάρκα αθλητικών παπουτσιών με κάνει να αισθάνομαι ότι είμαι ή θα γίνω ο καλύτερος αθλητής.Αιχμαλωτίζει τη σκέψη μας. Η μουσική και οι γρήγορες αλλαγές των εικόνων δε μας αφήνουν εκείνη την ώρα να σκεφτούμε λογικά. Η διαφήμιση μας κάνει να αισθανόμαστε ότι έχουμε περισσότερες ανάγκες για διάφορα πράγματα και έτσι μας οδηγεί στην κατανάλωση όλο και περισσότερων πραγμάτων τα οποία στην ουσία δε μας είναι απαραίτητα.Η διαφήμιση τις περισσότερες φορές υπερβάλλει για τα χαρακτηριστικά του διαφημιζόμενου προϊόντος π.χ. τα κάνει αόρατα.Μας κάνει να αισθανόμαστε ότι χρησιμοποιώντας διάφορα προϊόντα τα προβλήματά μας θα λυθούν. Οι άνθρωποι αφοσιώνονται αποκλειστικά στο κυνήγι προϊόντων και απομακρύνονται συνεχώς από τη μελέτη και το ενδιαφέρον τους για άλλα πράγματα και από την πίστη σε ανώτερα ιδανικά και αξίες 

Παλαιά διαφήμιση

Παλαιά διαφήμιση


Οι θετικές συνέπειες

Η διαφήμιση ενημερώνει τους ανθρώπους για τα υπάρχοντα προϊόντα, τις ιδιότητές τους και τις τιμές τους.Καλυτερεύει τη ζωή των ανθρώπων, αφού μπορείνα δώσει στην αγορά καινούργια προϊόντα, που όχι μόνο καλύπτουν τις βασικές τους ανάγκες, αλλά, επιπλέον διευκολύνουν και απλοποιούν τη ζωή τους.Ευνοεί τον ανταγωνισμό των επιχειρήσεων με αποτέλεσμα τη βελτίωση των προϊόντων.Τονώνει την οικονομία μιας χώρας και οδηγεί στην αύξηση του αριθμού των επιχειρήσεων.Συμβάλλει στη μείωση της ανεργίας με τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και νέων επαγγελμάτων.

0 σχόλια: