Η δομή της διαφήμισης
Από τι αποτελείται μια διαφήμιση;
- Το όνομα του προϊόντος. π.χ. Καθαριζόλ
- Μια λιγόλογη φράση –ένα «σλόγκαν», σύνθημα– που προβάλλει το σημαντικότερο προσόν του προϊόντος. Αυτή η φράση πρέπει να είναι έξυπνη, χιουμοριστική, εντυπωσιακή, πρωτότυπη π.χ. τα κάνει αόρατα
- Για τη διαφήμιση δημιουργείται ένα σύντομο σκετς-κείμενο παιγμένο από ηθοποιούς που να μας κάνει να συνδυάσουμε με ευχάριστα ή αστεία ή πολύ όμορφα πράγματα το προϊόν. Όλοι όσοι παίζουν σε αυτά είναι συνήθως «όμορφοι», «πλούσιοι» και «ευτυχισμένοι».
- Στη διαφήμιση χρησιμοποιούμε προστακτική.
0 σχόλια: