Καλωσορίσατε στο εκπαιδευτικό ιστολόγιο του Τσέτσου Σταύρου
Images

Η δομή ή η κατασκευή της διαφήμισης Ε΄ Δημοτικού

Η δομή της διαφήμισης

Από τι αποτελείται μια διαφήμιση;
  • Το όνομα του προϊόντος. π.χ. Καθαριζόλ
  • Μια λιγόλογη φράση –ένα «σλόγκαν», σύνθημα– που προβάλλει το σημαντικότερο προσόν του προϊόντος. Αυτή η φράση πρέπει να είναι έξυπνη, χιουμοριστική, εντυπωσιακή, πρωτότυπη π.χ. τα κάνει αόρατα
  • Για τη διαφήμιση  δημιουργείται  ένα σύντομο σκετς-κείμενο παιγμένο από ηθοποιούς που να μας κάνει να συνδυάσουμε με ευχάριστα ή αστεία ή πολύ όμορφα πράγματα το προϊόν. Όλοι όσοι παίζουν σε αυτά είναι συνήθως «όμορφοι», «πλούσιοι» και «ευτυχισμένοι».
  • Στη διαφήμιση χρησιμοποιούμε προστακτική.

0 σχόλια: